Druga edycja Warsaw Games Week już się zbliża!

Komentarz

Newsy Wydarzenie

Druga edycja Warsaw Games Week nadchodzi. Tym razem z nazwą sponsora  (T-mobile) przed tytułem imprezy. Co zmieni się na targach względem zeszłego roku?

Twórcy na każdym kroku zapowiadają, że impreza będzie większa niż zeszłoroczna. W informacji prasowej czytamy:

więcej dni, większa powierzchnia targów, więcej wystawców, a przede wszystkim więcej atrakcji dla graczy w każdym wieku! Już wiadomo, że wydarzenie przyniesie mnóstwo ciekawych prezentacji, sprzętu oraz najnowszych gier i pozwoli na przetestowanie wielu tytułów tuż przed premierą.

W dniach od 13 do 16 października będziemy mogli się o tym wszystkim przekonać na własnej skórze. Na targach z całą pewnością nie zabraknie redakcji Fundroida. Zyskanie sponsora tytularnego – T-Mobile – ma pomóc zorganizować wydarzenie na jeszcze wyższym poziomie niż rok temu.

warsaw-games-week-2015_fot-materialy-organizatorow-19

Głównymi wystawcami na imprezie będą CENEGA, Microsoft, Sony Interactive Polska oraz Ubisoft. Oprócz nich na imprezie pojawią się również: CD PROJEKT RED, CI Games, Megabajt, Lionbridge, CDP.pl, Activision, Jujubee, Red Bull, epay Polska, Ingaco G-BOB, Galeria Plakatu, APN Promise, AimControllers, BadPixel, IMGN.PRO, Blondynki też Grają oraz Alstor i wielu innych. Swoje strefy będą miały także jedne z największych portali o grach w Polsce tj.: Gry-Online.pl czy Polygamia.pl. Głównym partnerem handlowym zostały sieci Media MarktSaturn.

Na stanowisku CENEGI fani bijatyk, przed premierą będą mogli spróbować swoich sił w grze Tekken 7. CENEGA zapowiedziała zarówno potyczki dla graczy odwiedzających WGW, jak i turniej profesjonalistów. Inne gry w jakie będzie można zagrać na 1000m2 zagospodarowanych przez CENEGĘ to między innymi: Resident Evil VII: Biohazard, Sniper Elite 4, Final Fantasy XV, Mafia III, Hitman, Rise of the Tomb Raider, Warhammer 40 000: Dawn of War III,  Sid Meier’s Civilization VI, NBA 2K17, WWE 2K17, Dishonored 2. Nie zabraknie również atrakcji dla młodszych graczy.

warsaw-games-week-2015_fot-materialy-organizatorow-23

Swój teren na targach, będzie miało również PlayStation. 200m2 więcej niż CENEGA. Znajdzie się nanim ogromna strefa PlayStation VR, które swoją premierę ma pierwszego dnia imprezy. Do dyspozycji odwiedzających zostanie oddanych blisko 50 stanowisk z PlayStation VR z różnorodnymi tytułami. Ponadto, gracze będą mieli okazję sprawdzić możliwości ogłoszonej niedawno konsoli PS4 Pro, która w sprzedaży będzie dostępna od 10 listopada. Na fanów rozgrywek e-sportowych czekać będzie duża strefa PlayStation Plus w której nie tylko znajdzie się strefa chill-out dla członków społeczności PlayStation Plus, na której będą odbywać się różne turnieje (Call of Duty World League, Uncharted 4 i inne). Gracze będą mieli także okazję po raz pierwszy w Polsce zagrać w Horizon: Zero Dawn oraz GT Sport oraz wiele innych tytułów. Ponad 200 m 2 strefy PlayStation zajmie strefa Call of Duty, gdzie polscy gracze po raz pierwszy będą mieli okazję zagrać w tryb wieloosobowy Call of Duty Infinite Warfare.

Strefa Ubisoftu będzie zajmować podobny obszar do terenu CENEGI. Zaprezentowane zostaną -na niej między innymi: Watch Dogs 2, South Park Fractured But Whole, For Honor, Ghost Recon Wildlands, Just Dance 2017 oraz Steep. Całość uzupełni obszar dedykowany wirtualnej rzeczywistości (VR), w której pokazane będą gry Eagle Flight oraz Star Trek Bridge Crew. Atrakcją specjalną będzie możliwość zagrania w South Park Fractured But Whole z użyciem specjalnie zaprojektowanego na potrzeby gry urządzenia o wdzięcznej nazwie Nosulus Rift. Smród będzie można poczuć na własne oczy własnym nosie. Ubisoft zapowiedział na konferencji, że przygotuje więcej niż 100 stanowisk dla graczy. Na scenie pojawią się goście specjalni oraz rozegrany zostanie turniej taneczny w asyście profesjonalnych zespołów. Rok temu to był mój ulubiony punkt tej imprezy.

 

Oferta Microsoftu w ubiegłym roku była najbardziej uboga spośród wystawców (nie licząc Nintendo, które wypadło wtedy co najmniej amatorsko). Jak będzie tym razem? MS ma w planach zaprezentować „najlepsze gry tego roku na wyłączność dla konsoli Xbox One, jak również kluczowe tytuły premierowe partnerów wydawniczych”. Czyli jak to często bywa w przypadku tej firmy – dużo gadania, mało konkretów. Na konferencji zapowiedziano, że zostanie tutaj przygotowanych ponad 200 stanowisk dla graczy,  w tym konsole Xbox One S oraz komputery PC Windows 10, wyposażone w grywalne wersje najnowszych tytułów na wyłączność oraz liczne pokazy przedpremierowe, konkursy i atrakcje dla publiczności.

warsaw-games-week-2015_fot-materialy-organizatorow-1

Oprócz tego w części dedykowanej graczom dostępne będą stanowiska z grywalnymi wersjami Gears of War 4, Forza Horizon 3, FIFA 17, Minecraft czy Battlefield 1. Wśród gier dopiero zapowiadanych, pojawi się również tytuł ekskluzywny dla Xbox One – Dead Rising 4.

Póki co czekamy na potwierdzenie akredytacji, a centrum prasowe WGW zwleka już z tym od dłuższego czasu. Jeśli nie będziecie mieli możliwości, by osobiście zjawić się na imprezie – czekajcie na naszą relację. A już za tydzień – 24 września – widzimy się na Good Game Warsaw w Nadarzynie!

 

Bilety można kupić klikając TUTAJ. Cena biletu to 30 zł za dzień. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę zwalniania się miejsc w Halach – ich pojemność jest ograniczona.

Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl

Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek

Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek